irem066 irem066 Ben doğduğu günden beri kundak yapmadan yatağında yatırdım ama şöyle bir problem var: Hamakta sallanmaya alıştı, sonra hamakta demir tozu döküldüğünü gördüm. Ciğerlerine gitmesin diye hamağı attım, çarşafla salladık mecburen.
Hamakta uyutup yerine koyuyordum
Elimiz belimiz koptu, ne yaptıysak hamak/çarşaf istedi. Son çare bir hafta tatile gittik, orada havuzda, oyun alanında vs. kızı yordum, carsafta sallamayi bıraktırdık.
Size tavsiyem, yarın öbür gün hamaca sığmayınca nasıl uyutacağınızı şaşırırsınız.
Bir an önce bırakın çünkü altı aylık bebek bilinçleniyor.
Kundak neden yapıyorsunuz, anlamadım. Ben hiç yapmadım da yapanlar bir iki ay yapıyor. Altı aylık bebeğin kundaklandığını ilk kez duydum. Varsa bir bildiğiniz…
Yatağına alıştırın, dönsün dursun. Benim kızımda arkadaşlarımın çocukları da sürekli dönüp duruyordu, hiç problem etmedim ben.
Tabii oyuncak, çarşaf vs. bırakmayın da dönsün, dönsün, yatsın.
Hamaktan kurtulmanın tek yolu çarşaf ki asla tavsiye etmiyorum. Diğer yol ayağa alıştırmak ya da doğrudan sırtını sıvazlayarak yatırmak.
Benim kızım ayakta sallanmak istemiyordu. Hamağı kesince ayağa alıştırdım, şimdi ayağımda uyutuyorum.