minikkbebegim benim teyzem yeni oldu geçen hafta üstelik sanırım 130 kilo üstünü devlet karşılıyormuş bir kısmını o kilonun altında idi kendi ödedi toplam 60 bine gelmiş öncesinde baya diyetisyene gitti verdi ara verince verdiğinin fazlasını aldı falan iç organ yağlanması fazlaydı çok diyetisyene başladığında %45lerdeydi ameliyat öncesi ölçtüklerinde %35 lerde çıkmış yine de diyetler işe yaramış yani 4 gün hastahanede kaldı 2. Gün elma suyu et suyu verdiler et suyunu zor içiyordu şimdi evde bebek maması gibi toz mama ile ve et suyu elma suyu ile besleniyor ama teyzemin kilosunu koruyacağına hiç inancım yok çünkü az önce bana mesaj attı anneanne gideceğim aşure yapacak diye 😂 saçmalama yeme sakın dokunur sana falan dediysem de suyundan yerim diyor 😅 bence mide ameliyatı öncesi psikolojik olarak bu yeme isteğinin altında yatan sebepleri çözmesi lazımdı