Kızlar şöyle anlatayım durumu kızım 33 günlük bir hafta yoğun bakımda antibiyotik tedavisi gördü normalde doğr doğmaz hipp mama kullanıyorduk yoğun bakımdan çıktığında doyurmadığını düşünüp aptamil prosyneoya geçtim tam bir hafta kullandım başlar başlamaz kakası aşırı kokmaya başlamıştı bi işkillenmiştim sonra mukuslu kaka yapmaya başladı sonra da kakada kan oldu doktoruna attım süt alerjisi gibi duruyor dedi ama ben 2 gün oldu hippe geri döndüm ve kan falan yok şuan da başka bir doktora sordum hem antibiyotik tedavisi bağırsak florasını bozmuş olabilir hem de mama değişikli tahriş etmiş olabilir kesin alerjidir diyemem dedi başına böyle birşey gelen var mı acaba