Selamın aleyküm herkese .2 aylık bebeğim var ilk doğduğu zamanlarda da sürekli aglıyordu ama uyuması vardı şu son 1 haftadır hiç susmuyor herşeyi denedim ama sakınleşmıyor gundüz uykusu toplasan 1 saat kadar ne yapacağımı bilmiyorum sonradan kolik bebek olur mu onu merak ediyorum tecrubelerinizi paylaşırsanız sevinirim İnşallah derdimi anlatabilmişimdir şimdiden teşekkür ederim