Merhaba 🤗 16 Aylık kızım otobüsle 4 saatlik yola gitmeyi düşünüyorum ailemin yanına. Ama tek başıma olacağım daha önce 3 aylıktı yolculuk yaptım ama küçüktü emdi uyudu anlamadı. Şimdi malum herşeyin farkında uyku düzeni yok istediği zaman uyumuyor direniyor. Otobüste oyalamak için önerebileceğiniz şeyler var mı? Tavsiyeleriniz neler?