Baybars02 Kızlar bakar mısınız bu isilik mi yoksa biseye alerjisi mi var anlamadım. Alerjisi yok biseye daha önce böyle bişey yaşamadık. Geçen senelerde de isilik oluyordu ama bu kadar yoğun ve her yerinde değildi
hepoyleolurzaten__ Baybars02 benim kızımında çene altı hep böyle çok sıcak olunca terliyo hava deymediği için öyle oluyor.suyla yıkayıp siliyorum.Sık sık.Alnıda böyle terlemekten belki siizinkide ondan yada alerjide ola bilir doktor deyilim sonçta o daha iyi bilir))geçmiş olsun canm
Baybars02 sedaozan güneş kremi vs bişey önerdi mi acaba güneş görmeyen bölgelerde de var anlamadım yarın götüreyim o zaman
sedaozan Baybars02 bizimde öyle İsilik sandık sonra bi kaç güne çok fazla arttı acile gittik güneş alerjisi dedi. Hametan krem ve alerji şurubu verdi ama hiç azalma olmadı. Siveno 50+ güneş kremi kullanıyorum 2 yıldır