Dturn merhaba. İlk önce sütünüz inmedi değil sütünüz henüz üretime geçmedi.😌 ilk gelen sarı süt kolostrum miktarı az ama bebeğinize yetecek kadar gelmiştir. Evet bi dönem süt üretiminiz tavan yapacak. Sürekli emzirmeniz ya da sağım yapmanız gerekecek. İçeride biriken süt bi şekilde boşaltılmazsa tıkanıklığa sebep olur. Bu da mastit dediğimiz rahatsızlığa sebep olur ki çok zormuş edindiğim bilgilere göre. Başka çaresi yok ya sağacaksınız ya emzireceksiniz. Ben sağma taraftarıyım çünkü bebeğinizin şuan midesi çok küçük sütünüz de fazla emzirirseniz sürekli sulu süt alabilir. Yağlı süt geriden geldiği için öncesinde biraz sağın sonra emzirin ki bebeğiniz yağlı sütü alsın. İyi günler 🙏🏻