Merhaba şuan salgın var sanırım benim oğlumda 9 aylık 3 gündür pik yaptı döküntüler şu topladı ağzının içi yara oldu dediğin gibi çığlık çığlığa uykusunda bile 😩 beslenmesi çok azaldı yavrumun kilo verdi belli, süzüldü. Bize alerji damlası, stilex krem ve ağız içine sürmek için bir jel verdi. Calpol 6 saatte bir içebilir dedi. Başla bir tedavisi yol üç sadece semptomları hafifletmeye yönelik bunlar .. çok geçmiş olsun size de . Hastalık geçtikten 1 ay sonra tırnakları dökğşebilirmiş normalmiş korkmayın dedi 😟