minem3428 İstemsizce göbeğimi içine çekiyormuşum bunu fark ettim aranızda böyle bir durum yaşayan varmı?. İki gündür bırakmaya zorluyorum midemde şişkinlik ve ağrı var ne yapmam lazım . Önerileriniz nelerdir?
Baharnur minem3428 bu çok iyi birsey diyetisyenim karnın içerde yasamayı öğren dedi de bana 😀 Karin içe yerleştikçe daha iyimiş yaaa iç Karin diye birsey varmış keşke bende yapabilsem