Oğlum 3 ay 8 günlük, şuan başını tutabiliyor. Ben emzirme yastığını karın üstü egzersiz yastığı olarak da kullandım. Önüne o pozisyondayken ışıklı, sesli bir oyuncak koyun, sağ sol yapın, başını çevirmesini sağlayın. Korkulacak bir şey yok, içinizi ferah tutun. Bir kaç egzersiz ile çözülecek ❤️