Marsila nurozkann Yüksek doktor 13 olursa hap al 14 olur ise gel demişti gebelik zehirlenmesi yaşamıştım bu yüzden
Mrvak nurozkann kişiye göre de değişir bu durum yüksek demek için 15 ve üzerini bekleriz genelde artı bi gebelik yada hastalığınız yoksa normal bi tansiyon
Ucansupurge nurozkann Kişiden kişiye değişir herkesin normali farklıdir. Mesela benim için 13/8normal ama eşim için yüksek çünkü onun normal tansiyonu 10/6 civarı. Basın donmuyorsa/ agrimiyorsa normal
tugceo92 nurozkann bu kisiye gore degisir yalnız . Tansiyon dengeniz nasil bilemeyiz. Bende yıllardır düşük tansiyon var bunyem öyle alışık olduğu için, çünkü normalim 10/6 şeklinde . 12 bile olsa çok kötü hissediyorum kendimi. Sarımsak yiyince düzeliyor
nurozkann tugceo92 evet bende öyle oluyorum işte bugün dahiliye geldim kan verdim sonuçları bekliyorum