İkizlerim en fazla 3 aylıktı. Oğlumda uyku problemi hiç olmadı ama kızım çıldırırcasına ağlardı akşam olunca. Kıpkırmızı olup nefesi kesiliyodu ağlamaktan. Etrafkmdakiler ben verdim ver bişey olmaz dedi. İçim hiç rahat etmedi ama son çare vereyim dedim. 1 kere verdim etkisi olmadı ertesi gün bi daha denedim çocuk daha beter oldu kıvranmaya başladı. Vicdan azabından ölücektim. Yapmayın yazık bebeğe. Rezene, papatya çayı vs deneyin ama doktora danışarak kullanın onları da çünkü belli dozda verilmesi gerek. Bye bye night zaten en basitinden koruyucu içeren bi takviye, çok gereksiz.