Ben kullanmam, çevremde kimseye de önermem. Ama size şunu söylemek istiyorum, eltim kızına kullanıyormuş. Çocuk 3,5 yaşında ama “Leyla gibi” deyimi varya aynı öyle aklı başında değil gibi yürüyor kocaman çocuk yürümeyi yeni öğrenmiş gibi düşüp duruyor. Dengede duramıyor çocuk. Hastaneye götürüyorlar nöroloji doktoruna hani bir şeyi mi var diye doktor kullandığı ilaçları soruyor, eltimde bunu söylüyor doktor çocuğunuza uyuşturucu vermekle aynı şey, bağımlılık yapan bir şeyi nasıl verirsiniz demiş. Karar sizin.