Merhabalar 31 günlük bir bebeğim var, yaklaşık 2 haftadır ıkınarak kakasını yapıyor kabız da değil .
Doktorumuza götürdük normal olduğunu söyledi.
Ve 1 haftadır yeşil kakası var, herkes sen üşüttüysen sütünden bebeğe geçmiştir diyor . Başına gelen var mı?