Kızlar merhaba bebeğimin sabah ateşi çıktı 37.5 37.7 olarak seyrediyordu calpol verdim duş aldırdım bez ıslatıp sildim sürekli fakat suan 39 a geldi nerdeyse yine dönüsümlü dedigim seyleri yapacagim hangi noktada doktora goturmeyelim ilk bebek tecrubesizim bir de yazliktayim cok fazla doktor secebegi yok umarım geceyi rahat atlatırım:(