UmmSalih Saliha_furkan nırse harveys colex kullanıyorum canım onu verdikten sonra daha huzursuzlanıyor sanki
Saliha_furkan UmmSalih duş aldır masaj yap gaz damlasını değiştir her gün yapabilirsen duş aldır emziriyormusun kuzuyu
fatma1965 [bilinmeyen] sizin bebeğiniz çok gazlı sanırım,i ben aptamil kullanıyorum gaz olmuyor, bebelac gold deneyin birde o mamada gazlı bebekler için çok iyi, sma maalesef yeşil kakaya neden oluyor, bende memnun kalmamaıştım
Sasah1441 UmmSalih burda bi post ta okumuştum bebek fazla beslendiyse yeşil kaka olur yazmıştı biri ne kadar doğru bilmiyorum sma kullandık bizde öyle bişi olmadı hiç
tcmedine [bilinmeyen] sma yeşil kaka yapıyor canım ben zaten aptamil veriyorum sarı renkte bizim kakamız tavsiye ederim
littleprincemom UmmSalih naptınız hangi mama kullaniosunuz benim oğlumda 2.5aylik sma geçtik yeşil kaka başladı usutmustur falan dedik ama her yaptığı yeşil sakıncalimi ki acaba degistirsekmi hipp combiotic kullaniodum başta sma çok ovulunce ona geçtim ama şimdi napsam bilemedim 😂
Yagmur2019 UmmSalih yeşil kaka mama ile beslenen bebeklerde normaldir ama muhakkak her gün su vermelisiniz anne sütü içmediği için ben de sadece mama veriyorum günde birkaç kez su içiriyorum
Firstbaby Sma kabız yapıyor dedi doktorumuz. Mama’yı değiştirdik biz. Hip kullanıyoruz. Gaz problemimiz vardı önceden şuan gaz da yok. 50 günlüğüz
Aysima1234 UmayGunes bizde 5 gun oldu hala yesıl yapıyor normalmı acaba bu durum sma nınozellıgı acaba boyle mi? 🤔