Şuan çok kafam karıştı Hanımlar Aptamil aldım gaz ve kabızlık yapıyor denildi ki Aptamili verdim çocuğum bugün hiç kakasını yapmadı hemen sma ya geçtik daha ilk defa verdim yeşil kaka sakıncalı mı ki bide benim çocuğumda normalde de gaz problemi oluyor o nedenle Aptamil i bıraktık