Güzel anneler merhaba🌸 3,5 aylık kızım tam bir kucak bağımlısı🥹 evimiz giriş kat ve çıt sesine uyanan bir bebem var 😩 cam açamıyoruz hoş bu hava da açsak ne olacak ama gene de hava almak fena olmazdı🥵 içerisi gece gündüz 33-34 derece🔥 bebem artık sucuk gibi oluyor uyuyasıya kadar😔 bende öyle 🤦🏽♀️ sizler nasıl başa çıkıyorsunuz vallahi Allahım şu havalara biraz dinginlik versin tek duam o😩 perişan olduk😔