Kızlar 22 gün önce işkur aracılığıyla işe alındım dün uyarı yedim 11 aylık bebeğimi bakıcıya bırakıyordum oğlum için bakıcı birşeyler yazdı bende önemli birşey olduğu için cevap verdim işyerinde kaynakçı bir genç vardı 35 yaşlarında bakıcıya mesaj attığımı gördü ve bunu direk üretim müdürümüze söyledi onlarda tutanak tutu çok zoruma gitti ondan dolayı sinir krizi geçirdim bugün fabrikaya gittim çıkışımı verdiler onlar gerektiği gibi yazdılar güya ben uyum sağlayamıyor ekip arkadaşlarıma öyle yazmışlar banada senin bayildigini söylesek işkura dedi sen bir daha hiçbir yerde calistirmazlar dediler beni korkutular ben bugün iskuru aradım olayı anlatım senin bayilman işten cikmana sebeb olamaz dediler yalan beyanda bulunup bana zorla imza artırdılar dedim direk iskur müdürlüğüne gitmen lazım dediler bilmiyorum ya kendimi çok çaresiz hissediyorum yani birde oradaki çalışanın lafıyla nasıl tutanak tuta biliyorlar o daha fabrikada tamirci lütfen bilgisi olan yazarmi nasıl hakimi aramam lazım