antabus123 Merhaba, bebeğim tam üç aylık oldu bugün. Menenjit alışı oldu, tüm gün huzursuzdu şimdi de ateşlendi calpol verdik. Aranızda yaptıranlar oldu mu acaba ?
paradise35 antabus123 bugün bende yaptırdım 3 aylık bebeğim huzursuz memeden ayrılmıyor uyurkende inliyor calpol verdim saat 4te başka yapacak birşey yok galiba
Yyagmur3 antabus123 3. Ve 5. Aylarda 2 doz oldu. 13. Ve 15. Ayda 3. Ve 4. Dozu olacak. İlk dozda huysuzluk ve ateş oldu bizde de, ateş 2 gün sürdü. Calpol veriyorduk iyi geliyordu ayrıca aşı yapılan bölgeye buz tutun şişmesini ve ağrısını baya alıyor biz buz tutunca bebeğim baya rahatlıyordu doktor önermişti.
kbrtskn antabus123 yaptırdım iki gün sürmüştü ateşi ağır bir aşı 2. Dozda o kadar sıkıntı olmadı çalpol hem ateşe hem ağrısına iyi geliyor
aslanmommy antabus123 benim bebeğimde bu aşıyı oldu. Çıldırırcasına ağlamıştı ateşi düşmedi 38de sabit kaldı. Eşimle bile kavga ettik nerden bu aşıyı yaptın diye söyleniyordu
Yyagmur3 paradise35 aşı yapılan bölgeye buz tutun ağrısına baya iyi geliyor şişmesini de engelliyor dr. Önermişti.
bebeklihayatt137_ 1hafta once yapmistirmik 3bucuk aylık bebeğime huzursuzluk olmadı ama 2 gün boyunca ateşi çok yüksekti düşüyordu tekrar yukseliyordu 39a calpol vermemize ragmen korkmustuk hastaneye götürdük kan aldılar idrar aldılar kontrol amaçlı ordada calpol verdiler çok ağır bir aşı 2. 3. Dozları var inşallah tekrarlamaz Allahım bebeklerimizi korusun inşallah
antabus123 bebeklihayatt137_ ateş de çıktı calpol verdik. Doktor yarına geçer dedi bakalım inşallah toparlar sabaha. Modumuz düştü haliyle
Yyagmur3 antabus123 calpolle düşüyordu ama etkisi geçince hemen tekrar çıkmıyordu daha sonra yükseliyordu ama ilk yükseklikte olmamıştı. 38 drc. Oldu ilk sonraki ateşleri 37. İle 37.5 arasında gidip geliyordu o zaman da soğuk uygulama yapıyordum iniyordu.
antabus123 aslanmommy ya evet eşime de birkaç kişi gerek yok her aşıya demiş gerek var mıydı gerçekten diyo. Halbuki aşı yapılırken beraberdik. Ya inşallah toparlar, sizinki ne kaşar sürdü
aslanmommy antabus123 gerek var tabi ki bunlar çok önemli aşılar eşim o hararetle dedi bunu sonra geçince 2. Dozu konuştuk yani
sdtnrsvn alpis20 başka ilaç kullanılıyor mu ki ? Bilmediğim için soruyorum ama sadece carpol verebilirsin dendi
cokbilmismom antabus123 rota ile menenjit aynı ayda mı yapıliyor biz rota yaptırdık 4 5 gün önce suan 3 ay 7 günlük menenjitte mi 3. Ay bitince yapılmalı
antabus123 cokbilmismom bizim rotayı geçen ay vurmuştu doktor. Diğerlerini de sağlık ocağında yaptırmıştık. Bu ay menenjit oldu
kizinaasikbiranne antabus123 kızım ilk menenjit aşısını 1 yaşında vuruldu ve doktor bunu özellikle önerdi vücudu kaldırabilsin diye hiç bir şey de olmadı kızıma üsyelik 3. Sünü geçen gün vuruldu gayet iyi durumu. geçmiş olsun