6 aylık kızımda sarı akıntı var bir kaç gündür daha önce başına gelen var mı bebeklerde normal mi bu durum yoksa enfeksiyon belirtisi mi? İdrarını yaparken ağlamıyor hiç ama eskisi gibi de bezini doldurmuyor çiş konusunda günde üç kez altını alıyorum doldurmadığı için