ozlemurk Merhaba anneler aranıza yeni katıldım ,bebeğim 3 günlük afedersiniz dünden bu yana küçük idrarınını yapınca içinde pembe kan gibi bir şey var bu neyden kaynaklı bilginiz varmi
Mmad ozlemurk susuz kalmıştır yani yaz sıcak sütünüz de daha yeni yeni geliyor o yüzden dr a sorun belki sütümüz gelene kadar mama vermenizi söyleyebilir belki
yavrupandaannesi ozlemurk yeteri kadar beslenmediği için çişinde kristalleşme olmuş beslenmesi ile düzelir bol emzirme ve mama takviyesi ile geçer benim bebeğimde de oldu geçti . Bu arada sarılık değeri de önemli ihmal etmeyin emziren
ozlemurk Teşekkür ederim hepinize sütüm yeni yeni geliyor bol bol emzirecm geçer inşallah Perşembe doktora gidene kadar .🙏🙏