atlasbeyinannesi benim zaten bekliyorduk doğumu.kanama olunca hastaneye gittin açıklık kontrolünde de 2 cm açılmam vardı,suyunda bitmiş ben hiç farketmedim.doktorum mecbur sezeryan dedi apar topar ameliyata alındım.normal doğum istiyordum ama hayırlısı. Kan sulandırıcı kullanıyordum ve erken doğum riski vardı o yüzden bunlar etken olabiliyormuş ama senin haftan çok erkenmiş canım .allah şifa versin sana da bebeğine de,süreç nasıl işler bilmiyorum doktorlar ne derse ona uy Çünkü ben araştırdım ciddi bir durum