Yasminmiray10 anladım, bebeğinizin boyu persentilde 10 Larda kilosu 3 ün altında sanırım. devlet çocuk doktoruna gidip danışabilirsiniz. Onlar gerek görünce endokrine yönlendiriyor ensokrinde testler yapılıyor altında kilo almaya büyümeye engel bir sebep var mı ona bakılıyor. Hormonlara vs bakılıyor. Boyu kilosu büyüme hIzı endokrinde takip ediliyor. Endokrin dışında Gastroentroloji ve metabolizmaya da gittik biz. Gastro doktoru özel süt verdi hatta kilosu az diye baya pahalı normalde ama büyük kısmını devlet karşılıyor. Onu içince biraz toparlıyordu oğlum ama oğlumun yapısı ince zaten ara verince inceliyordu yine ya da duruyordu toparlaması. Mutlaka bu bölümlerin görmesi gerek