helenbebek Anneler bana bebeğe gaz yapmayan mama önerebilir misiniz içerik olarak pek inceleme fırsatım olmuyor aptamil bebelac hangisini önerirsiniz
Ccyyln helenbebek ben Bebelac Gold kullanıyorum ve gaz yapmıyor kızımda. Biberonda kaşıkla karıştırıyorum mamayı çalkalamıyorum. Bi yerde okumuştum mama çalkalanıp köpürürse gaz yaparmış. O yüzden kaşıkla karıştırıyorum.
ekici66 helenbebek bebekten bebeğe değişiyor birinde gaz yapıyor birinde yapmıyor doktorum bana aptamiş önermedi şeker oranı fazla diye sma kullandık aşırı gaz yaptı bebelac a geçtik hiç bir sorun yok 4 aydırda kullanıyorz memnunuuZ
adel28_ Hipp combiatic i öneririm bebeğim emmediği için doğduğundan beri bu formül mamayı kullanıyoruz gaz sancısı ve kabızlık yapmadı çok şükür