Kızlar dün 6. Ay aşımızı olduk daha önceki aşılarda asla böyle bişey yaşamadım abartısız söylüyorum uyumadığı müddetçe bütün gün ağladı bugün de gene çok huzursuzdu ki bebeğim normalde kolay kolay ağlayan bir bebek değildir doktora götürsem mi fikir almak istedim sizden de