beyzaabzkrtt Kızlar 14 aylık kızım var. Son üç aya kadar kendi başına bıraktığımda uyurdu. Ama iki ay kadr bir bronşit oldu o sürede emerek uyumaya başlafı öğlen uykusu ve akşam uyurken emmek istiyor vermediğimde çok ağlıyor. Nasıl bıraktırabilirim ?
mavi676_ Emerek uyumayı bende bırakmak istedim ama alışkanlık zor bırakılıyo galiba benimki çok ağladı mecbur devam ediyorum