Merhaba iyi akşamlar kızlar,
Bebeğim 4 aylık ve 7 kilo geçen ay 6 kiloydu anne sütüyle besleniyor mama vermiyorum ama bu ay kontrole gittiğimde doktorumuz ek gıdaya başlayabileceğimizi söyledi yoğurtla çok erken olduğunu düşünüyorum sizler böyle bir durumla karşılaştınız mı