kizlar oglum kolikti ilk 3 ay zaten sadece kucakta uyudu ve devam eetti uykuya kisaydi uykulari hep 10 dk -15 dk hemen kalkardi 5. ayla uyuyunca yataga birakmaya basladik suan 7.5 aylik ve uyudugunda yatakta devam ediyor bu size normal biseymis gibi gelecek (yatakta uyumasi ) djjdsj ama bana hediye … neyse ama
hala uykular kisa cok yzun degil gunduz uykularindan 40 dj sonra kalkiyor ve ben geri donduruyorum uykuya .. ama uyanmak
istemiyor gozu kapali agliyor cok
yoruldum artik ve pilates topunda ziplayarak uyutuyorum kolikten kalma aliskanlik.. cocugum uyku egitimine uygun degil hala krizlik aglar arada ve bunu kesin yapar uyku egitimi versem denemiyorum
bile o yuzden .. gece uykusuna mesela yatiyor 2-3 kere kalkiyor gidiyorum tekrar zipla
tekrar uyut 3-4 kalkmadan sonra daliyor anca varmiydi bebisi boyle olan surekliii kalkip geri uyumak
icin aglayan …? bu arada uykulardan bu arada nerdeyse her uykudan aglayarak kalkiyor cok tuhafima gidiyor artik cunku gazi vs
kalmadi .. dis dicem ama yok mudur aglamadan uyandigi bir uyku ya