Durefsan Kızlar 16 aylık bebeğimin göğüslerinin şiş olduğunu söyledi eşimin ailesi. Karşılaştınız mı hiç bu durumla? Ne yapmam gerekiyor? Ben pek anlamadım ama
bikupakahvee Durefsan hormonal bir durum kızım 13 aylık 9aylıkken bi doktor memeleri şiş dedi cocuk endokrine yönlendirdi tabi ondan önce başka bir doktora da gösterdik o da büyüdükçe düzleşir endişe etmeyin dedi şuan baya düzleşti eğer bebeğiniz kız ise yumurtalıklarına baktırın doktorumuz meme büyüklüğünde önemli etken yumurtalıklar dedi baktık kist çıktı onlarda küçük boyutta büyüdükçe erir dedi endişelenecek bi durum yok dedi gönderdi
Olurmuolurmu bikupakahvee merhana. Nasıl bır şişlik acaba, cok mu? Brnım bebişin de memişleri var gibi hafif. O şişlik mi sayılıyor, normal bır şey değil mi yani?
bikupakahvee Durefsan içiniz rahat olsun çocuk endokrine yönlendirir büyük ihtimalle ama siz mutlaka yumurtalıklara ultrason isteyin
bikupakahvee Olurmuolurmu böyle nohut gibiydi açıkçası gözüme de batmıyordu doktor diyene kadar zaten sonra düzleşti canım
Skr2313 Aynı durum bizde de var kızım 18 aylık olacak baya bildiğimiz şiş göğüsleri bizi de çocuk endokrine yönlendirdi doktorumuz bakalım ayın 30 unda gideceğiz ayın 8inde de ultrasonumuz inşallah kötü bir şey çıkmaz bende çok endişe ediyorum 🥺