goktugharun canım normal öğünlerini yediriyorum aslında ama bunun yanında 3 şey var gerçekten onların faydasının çok gördüm biri mutlaka aç karnınına 1 çay kaşığı keçiboynuzu pekmezi, çok fazla iştah açıyor, 2. Yoğurt.. benim oğlum yoğurdu çok seviyor maşallah kahvaltıda bile yoğurt yiyebilir hatta ben korkup doktora sordum fazlası zararlımı yani kahvaltısının yanında bile yoğurt yiyor dedim doktorda aksine yoğurt yemesi çok çok iyi birşey dedi yoğurt hem kemik gelişimine yardımcı oluyor hem bebeğin büyüme hormonlarını harekete geçiriyor dedi, 3. olarakta her gün bir öğününün içine ilik suyu mutlaka koymaya çalışıyorum gerçekten tavsiye ederim canım bebekler için ilik suyu gerçekten çok mucizevi insallah tüm bebişlerimize şifa vesilesi olur Allah sağlık versin hepsine inşallah 🌸