Merhabalar annelerim benimki 21 aylık kız bebek ve yaklasık iki aydır bezini söküp atıyor ve asla bezlenmek istemiyor ayrıca buyuk abdestini yaptıgı zamanda bezden alıp biryerlere sürüyor ve bunları 5 dkakıka içinde yapıyor artık çok yoruldum bi fikri olan varmıdır acaba doktora götürdüm kansızlık var ondan yapar dedi ilaçları da kullandık ki zira yumurtası pekmezi asla eksik etmem uydu duzenimiz yemek yeme düzenimiz cok guzel lakin boyle bir probleminiz var lutfen bilgisi deneyimi olan anneler yardımcı olur musunuz