Kızlar dün bebeğim 3 aylık oldu. Erken doğmuştu 36+6. Doğum kilosu 2790 ama hastaneden çıkış kilosu 2570. Dün Kilosu-5700, Boyu-59 cm, Baş Çevresi:40. Erkek bebek.
Sizlerin nasıl kızlar? Bebeğimin gelişimi vs nasıl sizce iyi mi ? (Sadece anne sütüyle, mama vs hiçbir zamana verilmedi)