Mrb arkadaşlar doğum yapalı bir buçuk yıl oldu son iki aydır adet olmaya başladım bu ay 26 da olmam gerekiyor dün hafif leke gibi kan geldi ama sonrasında bir şey gelmedi bugün yine çok az geldi ama yine olmadım neden böyle oldu acaba eskiden de adetlerim düzensiz di bir haftadır inanılmaz baş ağrım var ve sancılarım.