Alparslan98 ben hiç fırına koyup yapmadım hep kalın bir örtüye sardım çok sıcak yada çok soğuk mayalıyor olabilirsiniz sütünüzü iyice kaynatın sonra soğumaya bırakın parmağınızla sayın 6-7 .saniyede yanmaya başlaması lazım o zaman mayalayın eğer mesela 3 .saniyede yandı biraz daha soğumasını bekleyin sonra 5 litre yapıyorum ben 4 kaşık yoğurt koyuyorum kaymağı gitmeden köşeden atın içine karıştırın sonra üstünğ kalınca örtün şuan yaz 4 saat mayalıyorum bir gece de dolapta ağzı açık bekletiyorum kışın 7 saat falan mayalıyordum 2 yıldır evliğim ve ful yaptım çünkü market yoğurdu yiyemiyorum çokşükür daha hiç tutmadığı olmadı