Kızım 20 aylık ve ayak baş parmağında tırnak batması var. Kenarı şişti, kızardı ve sarı iltihap akıyor. Doktora gittik ve antibiyotik şurup, merhem yazdı. Ortopediye yönlendirdi. Tırnağını çekebilirlermiş. Yinede antibiyotik ilaçlarla geçiyor mu? Hadi tırnağı çekilse sonrasında ağrı oluyor mu? Bilgisi olan yazabilir mi?