Birdunyabircennetannesi merhaba benim oğlum çoğunlukla böyle ama garip bir biçimde dışlanmıyor aksine seviyorlar da 🙄 biz de kreşe verdik kreşte düzeldi, sanırım düşünme yeri diye bişey varmış yaptığında oraya ayırıyorlarmış bi süre ama eve gelince ya da bizleyken dışarıda yaptıklarına devam ediyordu, babası hatta bu yüzden kaç kere parktan eve getirdi, bi de şöyle bi durum var bizimki gücünün yettiğini zorbalıyor karşısındaki kendi gibiyse çok bulaşmıyor suyuna gidiyor, ama kuzenlerine gücünün yettiğinin farkında onları acayip zorbalıyor, biraz mizaç biraz da yaşlarıyla alakalı sanırım