Merhaba kızlar, oğlum 7 aylık ve 6 aya girdiğimizden beri uykuları allak bullak oldu. Az çok bu zorlu süreci atlatıyor gibiydik kiii 2-3 gündür uykuları felaket şaştı. Ne gündüz doğru düzgün uyuyor ne gece.. emzirme, kolda/ayakta sallama, yatağına bırakıp bir süre ağlamasına da izin veriyorum ama ne yaparsam yapayım resmen uyumamak için direniyor 😣 bu dönemde normal mi yani geçici bir süreç mi yoksa hep mi böyle devam eder endişeliyim..