Bebeğim 6,5 aylık sütüm yetmiyor artık. Mamaya başlayalım dedi doktorumuz aptamil, hip, golden goat, bebelac bunları denedim malesef içmiyor. Uyku sersemi bile içmiyor. Zorla verdiğim zaman da kusuyor. Ek gıdayıda yemek istemiyor red olmasın diye zorlamıyorum. Tecrübeli anneler bi yardımcı olur musunuz ? Nasıl yapmalım ?