Kız bebeğim 16 aylık 8,5 kilo 3 kilo doğdu yemesi çok kötü değil sevdiği şeyleri güzel yiyor. Çok çok iştahlı bir bebek olmasa da hiç bişey yemiyor da diyemem ama metabolizması inanılmaz hızlı daha sofrayı toplamadan bez değiştirmeye gidiyoruz neredeyse her yemekten sonra ne yapsam bilmiyorum var mı önerisi olan ?