Kızlar merhaba. Sağdığım sütü içiyor işteyken. Normalde biliyorsunuz yağ tabakası üste cıkıyor sağılmış süt bekleyince. Ama bunda yağ tabakası topak topak olmustu bozuk süt görüntüsü vardı ama kokusu ekşi değildi 20 cc kadar içti sonra farkettim. Beklemiş süttü buzdolabında biraz da dısarda kaldı ama cok değil. Havalar cok sıcak bozulmus sanırım