Alparslanbuse25 kızım sadece anne sütü ile besleniyor. 40 I çıktıktan sonra yeşil kaka yapmaya başladı. Bir ay kırk gün böyle devam etti. Tahlil verdik temiz çıktı. Kendim araştırdım ve süt ürünlerini tüketmeyi bıraktım ve sarıya döndü. alerji için randevu aldık bakmadılar sadece mukuslu kaka için test yapılmaz dediler probiyotik yazıp gönderdiler. Süt ürünleri tüketmeye devam et alışsın dediler.