Hanımlar merhaba bebeğim 4.5 aylık 2 gündür kanlı kaka yapıyor hemen doktora gittik kaka tahlili yaptılar kan tahlili yaptılar herşey temiz çıktı çocuğun durumuda çok iyi doktor alerji dedi proktokolit alerjisiymiş süt ile ilgiliymiş laktozsuz süt,yoğurt ve peynir yememi söyledi bu alerjiden başına gelen var mı bilgi verebilecek ek gıda sürecinde de aynı şeyler bebek içinde geçerli olacak mı ?