Merhaba, 8 senelik iş yerimde ücretsiz iznim bu hafta bitiyor. Kızım 9 aylık. Anneanne ve babaanne bakamayacak. Bakıcı fiyatlarıda malum. İşten çıkmaktan baska care gözükmüyor ancak tazminat konusunda anlasamıyoruz. Varmı benim durumumda olup tazminatını bebesi icin yakan. Emeğim çöp olcak diyorum vs. Benzer durumları duymak biraz icimi ferahlatcak cümleler duymak ihtiyacım var :)