Arkadaşlar merhaba oğlum bugün 9ay aşısını yaptırdım şu çiçeği aşısı heralde. Oğlum egzaması var ama şükür. Vücudu bayadır olmuyor krem kullanıyorum Ama aşıdan sonra eve getiridm oğlumu uyudu bir saat vücuduna baktım döküntü olmuş heryer poposu dahil neden böyle oldu acaba