Valla 3-4 aylık olana kadar çok çekti kızım da. Damlalar kullandırdım, ben bitki çayları içtim hatta kızıma nane çayı bile içirdim ama yok yani fayda etmedi doktor doktor gezdim büyüdükçe geçecek dedi öyle de oldu. Kızım 1.5 yaşında hala pırt yapınca çok seviniyorum ahshsh