Bebetostoss kızım 6 aylık dönüyor şuan daha var bence emeklemeye. Dönmüyor dönmüyor diyordum dün döndü ve yanında oldum halde koltuktan düştü allahtan yüksek değildi. Pişman oldum sürekli dönmüyor dönmüyor dediğime bence sende çok takılma canım eninde sonuda emekleyip yürüyecek 😅