Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık. Geceleri bi kaç gündür çok sık uyanıyor. Dişten, ataktan fln diyorum. Anne yanı beşikte yatağıma bitişik yatıyor. Acaba beşiği biraz uzağa koysam uyanmalarına etki eder mi? Görüyorum burda 4. Ada bile oda ayıran var o kadar yapamam ama beşiği uzağa koysam gece kalkar mı yine böyle sık zor olur mu? Bir de siz gece sık uyanamaması için neler yapıyorsunuz? 🌸