Soru bana göre aşırı sacma ama kızım 45 gunlukken çekildi sag taraf uyumlu , solda alfa 57 , beta 58 derece ölçülüp gelişim geriliği dendi.
Bugün 88.gunu bu sefer farklı hastanede cektirdik bu sefer iki taraf içinde bir ay sonra tekrar istendi usg
Cidden aşırı derecede saçma geldi bana . Böyle bir şey mümkünse bebeklerin kalca usg çekildiğinde oturmussa çıkma ihtimaline karşı her ay çekilsin???