onefinemom bizim bebiş artık üç aylık oldu, aynı zaman diliminde olan anneler, hala hayatta mısınız? günler nasıl geçiyor? yenilikler ya da alışkanlık olan şeyleriniz neler? tecrübeli anneler bizi bekleyen şeyler nedir bu ay? 🥲
hazale966 onefinemom evet hayattayım🤣 ben bebeğe bebek bana alıştı diyebiliriz artık☺️ yenilikler artık herşeye onu dahil ediyoruz🥰 heryere onunla gidiyoruz💓
siyahinci002 onefinemom bizde iki ay yirmi günlüğüz uykusuzluk dışında güzel 😁uykusuzluk zorluyır ama tatlı bir zorluk onun dışında bir gülüşü yetiyor
onefinemom hazale966 biz de başladık ya dışarı çıkmalara vs, önceden çekiniyordum nasıl emziririm uykusu vs nasıl olur diye ama o kadar da zor olmuyormuş aslında 🥺
hazale966 onefinemom hayır hiç korkmayın biz 15 günlükten beri çıkıyoruz ilk avm ile başladım ben gezdirmeye🤣🤣 emzirme konusundada dışardayken müslin örtüyü bağlıyorum öyle emziriyorum hiç çekinmeyin🌸 ayrıca dışarda dhaa güzel uyuyorlar bebek arabasında🥰
svncgldgn onefinemom bende çok korkuyordum ağlıyordum hatta 40 gün dışarı çıkamadım bile sonra teyzemin kızı ile konuştum onun da 2 yaşında çocuğu var bana kendini eve kapatma dedi emzirme örtünü al çık dedi ilk zamanlar zor oldu ama başardım çıktım şimdi daha kolay 3. Aydayız 🙏🏼
onefinemom hazale966 onunda bayağı hoşuna gidiyor aslında ya, yeni yerler göre göre haritası genişliyor çocuğumun 😄
onefinemom siyahinci002 gülüşleri cidden 🫠 bazen çok yoruluyorum ağlamaklı olduğum zamanlar oluyor bir sırıtınca diyorum ki neyse çok şükür ya yerim onu 😄😄
no1 siyahinci002 2 ay 26 günlüğüz bir haftadır yemin etmiş gibi gündüz asla uyumuyor sadece emerken 5-10 dk . Yetişkin insan gibi 12 de uyuyor sabah 8 e kadar . Emme seansları için uyanıyor gece 2-3 defa
onefinemom ycmcd bizimkinin değişiyor ya, bazen gündüz gerçekten uyutamıyorum adam akıllı bazen de uyandıramıyorum. İkisinde de sıcağın etkisi oluyordur belki 🥺
minikkurabiyee ycmcd sıcaktan uyuyamaz bence sen sıcak olunca uyuyabilir misin ? Uykuyu seviyordur belkide
minikkurabiyee onefinemom sakın 4. Aya gelmeyin berbat bir şeyyyyy bizde yeni yeni atlatıyoruz 5 aylık olduk😅😅😅
ycmcd minikkurabiyee evet uyuyorum bebeğimde uyuyor ama ben genel anlamda sizinkide uyuyormu yoksa 3 aylık olduğu için mi diye merak ettim